Fredag med golv!

Om jag inte har nämnt det tidigare så har vi varit utan golv på ca 2 veckor pga vattenskada och imorse klev mannen in vid 08.00 med det nya golvet. Skönt som fan, det är inte heltfärdigt än men det ser så jäkla fräscht ut!

Syster är hemma så hade sällskap av henne på förmiddagen innan jag kilade iväg till jobbet. Där väntade lite kunder och en jättegod bakelse och fick mina naglar fixade (av mig själv):P
Testade för första gången maten från Pimp's Hot & Spicy, riktigt gott!

Nu ska vi följa Andrés till discot(kalas) see you!

Tidigare idag-->
 
Och nu-->         



Kommentarer
Postat av: Glenda

Hej, det blev jättefint :) Hälsa där hemma! Kram

2009-10-02 @ 17:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0