Fotboll

Fotboll kollas på tv just nu men jag är verkligen inte den personen som kollar på sport på tv. tycker om att se men inte genom tv-rutan så satte mig här och såg att jag redan har fått 2 modeller till tjejkvällen nu måste jag bara hitta på vad jag ska göra för något. kommer kanske behöva ännu en modell som kanske vill offra sig och sitta där på en stol, vill nämligen visa hur man lätt kan ändra vardagsmake till kvälls make vidare till fest :) så yttligare en modell sökes !!

Har haft en ganska tråkig kväll idag så passade på att fixa mina naglar, höll på att testa en massa, till slut blev den en annorlunda fransk manikyr, men just nu känner jag att jag vill ha en svart prick iställer för röd.. men men kanske ändra det :)

det går inte att ladda upp bild (cp dator) men lägger upp så fort de går!
Nu blir det tv!:)

Kommentarer
Postat av: AlittlebitLonger

hej.hoppas du har en bra kväll.Kika gärna förbi våran blogg och lämna en kommentar eller två! :D

2009-10-20 @ 22:24:18
URL: http://alittlebitlongerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0