Zup!

Jag känner mig mindre irriterad nu när min söta systerdotter mms:ade bilder som hon hade tagit på mig tidigare idag ska ta o lägga upp några sedan. Imorgon ska vi iväg och shoppa lite med mami o papi för bror ska på nobelmiddag och behöver fina kläder och sen på kvällen ska mami göra pupusas!!! fy va gott.. och på lördag blir det stockholm och ska äntligen träffa mari o bebis :D , om inget annat händer men nu ska jag njuta av underbar bachata och känna doften av lillbrors chokladmuffins. Just det lägger också upp bild på tårtan vi åt i tisdags:)

Que mi corazon esta colgando en tus manos<3



Inga dåliga bilder en 6-årig flicka tar.


Fler bilder finns men dessa 2 får duga :)

XoXO

Kommentarer
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

Gumman det är inte din systerdotter som gör det, det är du :) the camera love's u ;) <3

2009-11-20 @ 12:56:52
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0