Tjena bloggen!

jag ber om ursäkt för min dåliga update..
Har haft mycket att göra. I lördags så drog jag till kyrkan och efter det gick jag hem till farbror för att hämta Andrés och då fick jag träffa mina söta underbara kusiner, gud va fort bebisar växer lilla Leo är jättestor nu..
Sedan blev det film o massa snack med Frida & Linnéa, jättekul att träffa er mina vackra damer!
Efter att de dragit hem satt jag o prata i telefon med bebis och jag säger så här, hur rädda skulle ni bli om ni tittar ut genom fönstret(mot eran trädgård) och ser att någon lyser in? jag och min kusin blev iaf jätterädda och visste inte va vi skulle göra, skit rädd att någon skulle ta sig in..vi vågade liksom inte ens gå mot fönstret..men skönt att det inte var något speciellt!

Igår var jag tvungen att jobba de va ju skyltsöndag så blev arbete mellan 11-16.00 det gick fort sedan drog vi hem till morbror för att kolla på El Clasico! Barca vann med 1-0 , trodde matchen skulle va bättre eller den kanske va bra för alla som tycker om o kolla på fotboll ? jag tycker ju liksom inte om sport :P

Men morbrors son Milton har ju också blivit så jäkla stor, kan gå själv och hans hårfärg har förändrats typ svart har han nu..
Måste nog börja hälsa på familjen oftare:P

Idag har jag ledigt på förmiddagen det känns skönt så sitter fortfarande med pyjamas på men ska snart börja fixa mig. Kusinvitaminis messade och sa att hon kommer imorgon! Hur glad som helst är jag nu :D

Blev lite mycket att läsa men ska försöka att skriva oftare så de inte blir såna här långa inlägg:)
Bilder lägger jag i ett nytt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0