tjabba tjena

hur har dagen varit för er? Min dag började med lite work sedan blev det köping för ett besök hos tandregleringen, tappade ju en av dom där plupparna så nu sitter den på plats igen. Sedan blev det work igen.. Kom hem för inte så längesen och idag fick jag gå i regnet igen ! varför kunde det inte ha varit soligt hela dagen? piss väder Sverige har. På jobbet har vi börjat julpyntat (mysigt), tyckte det var lite tidigt för det men det är faktiskt 1 advent nästa helg sedan går tiden fort som satan.

Dagens låtar som går upprepade är:
Laura Pausini- En cambio no
Luis Fonsi- No me doy por vencido
Joan Sebastian ft. Luz Rios- Aire


Texten på dessa låtar är superfina, typiskt mig att fastna för texten..

Nu ska jag byta kläder för att träna! Puss puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0