Mi Todo

Länge har jag letat efter en låt och igår när jag kom hem visade min bror en låt som de ska börja spela( han spelar i en musikgrupp) Och det va den låten jag letat efter. Alltså jag hittade låten på youtube men de hade gjort om texten till kristen musik så kom inte på hur den gick men nu vet jag att den heter Mi todo. Jättefin låt men är det verkligen aventura som sjönger den?

Idag har jag känt mig snurrig, Tänderna flyttar på sig ordentligt känner jag. Men klarar inte av att ha dom små gummisnoddarna så får köra med de andra som är lite större.. vill skippa tandställningen nu!!

Om några timmar har vi dansträning och då ska tjejerna få svetta till EL XUC haha!!!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0