Latinos unidos jamas seran vencidos?

Idag, just nu undrar jag verkligen om den texten är sann?, för tillfället känns det inte som det..
Visst man håller ihop och så men just nu när vi alla måste  sammarbeta till något som är bra finns det alltid 1-3 st som vill göra sina grejer för att dom ska hamna i rampljuset, usch va jag hatar såna personer, det är ju inte det man ska va ute efter jämt!.. Om jag skulle träffa dessa personer skulle jag säga rakt ut i fejan på dom va jag tycker om dom och hur de agerar. Vi försöker få ihop alla för att göra något bra och så kommer dessa efter att ha läst det vi vill göra och försöker göra något liknande ohhh suck!!! Vi jobbar väl alla för solidaritet?


Jag kan skriva en massa skit och skriva exakt det dom gör men orkar inte bli mer irriterad ... Om vi andra håller ihop klarar vi av dessa tre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0