Julmusik

hej på er ! här sitter jag en fredag och inte gör ett piss medans papi städar hela huset och vet ni vad?,Han satte på en skiva med julmusik på spanska! Visst vi brukar börja ganska tidigt med julstämningen men aldrig såhär tidigt. Vissa låtar hade jag aldrig hört förr de va i salsa,merengue och lite andra latinamerikanska rytmer så de är ju inte sorliga =) för jag tycker att ganska många jullåtar kan vara lite sorliga.. 
Idag vaknade jag jättepigg eftersom jag fick sova precis hela natten. Träningvärken jag hade i magen har gått över till ryggen och idag har jag hostat exakt hela tiden..

Ja nu har jag nog inge mer att säga så ska kolla på film! kanske hörs vi sen!

           
                                              [Bild från i maj]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0