idol..

jag måste få säga att jag tyckte alla var bra på idol ikväll, blev tårögd när Erik sjöng för sin papi men började grina när Reza fick se sin mami.. fast jag är ju som jag är(överkänslig)

Men idag har jag varit i Örebro med familj, Brorsan fick med sig fina kläder till sin nobelmiddag:) och jag har också fått äta pupusas. Imorgon åker vi till Stockholm för möte, vi planerar galan som jag nämnt tidigare, hoppas vi bestämmer en massor så jag kan lägga upp all info här sen! och om allt går min väg så kommer jag äntligen får träffa Mari och bebis Toñito :D<3

Nu så ska jag fortsätta se på tv.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mariii

Ja :) Boken är verkligen fin! tack ännu en gång <3

2009-11-22 @ 17:13:03
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0