Hello night

Hej´på dig! , dålig update av mig här men har verkligen inget att berätta. Massa sjuka människor här hemma hos mig bara och själv är jag inte riktigt frisk men idag orkade jag i alla fall fixa mina naglar, det behövdes!
Helg imorgon , veckan har gått fort och planerna har förändrats.. det skulle bli dop men den är inställd, hoppas att kusin kommer för då får man umgås med henne annars blir helgen väl lugn.. Aja nu ska jag fixa något att äta för känner mig små hungrig.
Byebye

My nails right now! 


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: jo jag skulle vilja ha ett rekordsnabbt nagellack :-) hinner aldrig måla naglarna för jag har nästan alltid saker att göra, och det värsta jag vet är att röra sig med nymålade naglar.. fast för mig är det inte så noga :-) men tack för tipset!

2009-11-13 @ 23:13:26
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0