grand design

sitter och kollar på grand design, brukar kolla på det ibland för tycker om inredning och sånt och i detta program gör det verkligen fina hus.

Idag har vi haft en familjedag ungefär.. färgade och slingade systers hår men de vart inte så stor skillnad så under helgen ska hon köpa en ljusare färg till slingor.. själv tog jag också i några slingor i håret, mest vid luggen så nu har jag typ röda slingor längst fram och resten av håret som jag nämnde är ju också röd/lila fast mörkare nyans..Så min lediga dag har varit bra, dock inte så som jag hade planerat.

Hoppas på en inte så tuff dag på jobbet imorn och bättre väder tack!

Nu ska jag kika på tv.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0