Farsdag!

Hej hur mås det ute i världen? Själv är jag fortfarande sjuk, ser ingen förbättring här nej, igår åkte jag in till akuten i köping mådde väldigt dåligt och hade jätteont i lungorna så de ville ta in mig, tog lite tester eftersom jag för ett år sen var väldigt sjuk.. men allt var bra. läkarna sa att det bara var en virus infektion som går bort av sig själv men måste vila och inte överanstränga mig för då kan det bli sämre..så nu vilar jag förfullt.

Men idag är det farsdag och jag vill gratta alla pappor som finns men speciellt min pappa som är den bästa (säger nog alla om sina föräldrar) men min papi har varit vid min sida vid de svåraste situationerna i mitt liv. som tex igår när jag skulle åka in till akuten så mådde han dåligt eftersom han inte kunde följa med, han är den som alltid tar mig till alla läkarbesök (har haft ganska många under den senaste tiden), den som går in i mitt rum på nätterna för att se att jag sover/andas, den som verkligen kan se om jag inte mår bra och verkligen försöker få mig på bättre humör.
Jag kan faktiskt börja gråta nu när jag tänker efter på allt han gjort för mig, känslig som jag är..

Kan bara säga att jag älskar min pappa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0