En månad till..

En månad till ska jag få ha "tandställningen" har fått mindre gummisnoddar för att spänna tänderna mer, kommer inte bli skönt eftersom jag redan får jätteont av dem jag har och ligga och sova med de nya kommer nog inte vara skönt..
Idag hörrni känner jag mig inte pigg. Har inte kunnat sova något eftersom jag legat o hostat. Jag är blek som ett spöke, ont i hela kroppen, huden svider, får ont i bröstet när jag hostar men endå ska jag jobba. får se hur jag är senare när jag kommer hem!

Nu ska jag få i mig lite mat och kolla på tv sedan blir det jobb som gäller.
Puss på er!

 


Kommentarer
Postat av: yudith

har du tandställning, märks verkligen inte..

2009-11-04 @ 12:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0