Depp

Hello kära läsare, kom hem från jobbet för ca en timma sedan och jag säger bara vilken intensiv eftermiddag jag fick.. fick springa hit o dit och när jag väl skulle börja städa och plocka undan kommer det in 2 killar som äger ett företag som trycker kuponghäften och ja de ville ha med salongen jag jobbar på och mig eller ja mitt företag. De hade stått på stan i 4 timmar och frågat folk vilken salong som de ville skulle stå med för det är bara en salong som står med i häftet resten är restauranger och butiker. ja kortfattat så ska jag va med i det häftet som börjar gälla i april eller nåt sånt.. Sedan bokade dom tid för en behandling vilket är bra men fick jobba övertid och när jag väl va på väg hem börjar det spöregna och hur kom jag hem? jo jag gick hela vägen hem så kom in med en droppande jacka..Deppigt väder vill hellre ha snö än regn men mest av allt att de ska bli sommar !

Just nu är jag vrålhungrig men väntar på att maten ska bli klar(jag vet, vi äter sent) och för att inte höra min mage kurra har jag Luis Fonsi-No me doy por vencido på högsta volym. Jag skulle smälta om en kille sjöng den här låten för mig hihi..

Nej nu ska jag se om maten är klar.  byee!




Kommentarer
Postat av: Malin

sv: okej :) det vore ju roligt att lyxa till det lite och gå på manikyr någon gång ;-) haha. men säg till när du börjar och få in grejer :D

2009-11-16 @ 22:25:33
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0