Dans & Musik

Haft fullt upp sen sist jag skrev fast har varit riktigt trött. Men vi har ju galan och andra aktiviteter som vi ska dansa på och vi måste få till nya danser så musik har jag lyssnat på och försökt få inspiration för just nu har jag zero inspiration.. hoppas morgondagen ger mig mycket för måste ha något tills på tisdag.. Fräsch hår kommer jag få (färgning)och julpyntning på jobbet kanske får en på bättre humör i denna mörka land..

Nej nu ska jag se på tv. hörs imorn!


PS: Letar efter 2 st tjejer och typ 4 killar som kan dansa cumbia,ska helst ska bo i arboga och ha lätt för att komma ihåg dans koreografier/steg. Vill gärna att ni skriver en liten kommentar för vi söker fler dansare till dansgruppen:)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha synd att jag inte kan dansa, annars hade jag gärna ;-)

2009-11-23 @ 09:29:55
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Ricardo

Yo me apunto.. jejeje

2009-11-24 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0