Bra dag med massa pussar

Ja idag är en jättefin dag, kusin V. Fyller år så har precis ätit den godaste choklad och maräng tårtan och dagen har varit helt perfekt med mina 2 små änglar. R-C skulle massera mina händer och varje gång hon rörde vid händerna pussade hon dom. sötis hon är ! Vaknade med världens ont i kroppen och det har regnat hela dagen men det fick inte förstöra :)

Bild på tårtan får ni senare vid ett annat inlägg för nu ska jag lägga upp bilder på kläder, accessoarer & skor som jag skulle vilja ha från H&M samt Lindex. De rosa skorna skulle passa mig perfekt då jag tycker om rosa och skulle passa bland mina skor, har nog skor i massa färger men ej rosa :p



Klänning med kedjor från lindex, Pris: 149 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0