ANGÅENDE GALAFESTEN

Nu har jag mer information angående galan jag nämnde!

Galan kommer att äga rum den 19 december i Märsta, Stockholm i en lokal som heter Forum cabinen.
Själva galan är indelat i 2 delar. 1:a som är en kulturafton då artister,dansare och komiker kommer finnas på plats och det är mellan ca 14.00- 19.00 och 2:a delen börjar 21.00-03.00 och då är det avslutningsfesten med musikgruppen Herencia Guanaca som spelar olika latinamerikanska rytmer! 

Under hela dagen kommer försäljning av typiska salvadoranska maträtter att finnas på plats. 

Självklart kostar galan en slant men inte alls dyrt. 
Priset för 1:a delen ligger på 20 kr och kvällen på 120 kr (15+)
140 kr totalt om man då ska gå på allt.

Kommer lägga upp affischen när jag har fått den och när jag väl får programmet på hela galan kommer den också komma upp :)

Hoppas allt stämmer, står det sedan något annat på affischen så är det det som gäller och jag skrivit fel :P


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: eller hur :) annars kan ju pumps kosta typ 500 och det tycker jag är mycket för så "lite" skor, haha.

2009-11-25 @ 13:28:41
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0