<3

Helloo här, hur har dagen varit? min har varit mysig hela tiden =) familjen börjar bli friska och jag är frisk men vi höll de mysigt här en sista dag sådär innan vi börjar med massa musik i hemmet igen!

Kollade nys klart på filmen Dumpa Honom, jag tyckte filmen var bra, handlar om kärlek typ..

Har länge funderat på om jag ska spara ut håret till långt igen.. Vissa tycker ja ska göra det andra skriker nej, att de ser bättre ut med kort, själv trivs jag jättebra i båda.. Men vi ska börja dansa igen och då känns det bäst med att ha långt hår eftersom vi brukar göra lite frisyrer,..men vi får se hur jag gör.
Här avrundar jag då med att jag lyssnar på Aventuras låt Mi Corazoncito och kommer nog somna med den låten på i MP3n. Jag bara ÄLSKAR den låten<3

Vad tycker ni, kort eller långt?




(Hitta igen bättre bild men den får duga:P)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du är jättefin i både långt och kort, men jag tycker nog ändå kort !!! :D

2009-11-15 @ 10:37:56
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

LÅNGT ! :) JAG VILL FORTFARANDE DANSA MED I GRUPPEN

2009-11-15 @ 14:26:15
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Malin

ja du är super snygg i båda, men jag skulle nog säga långt ;-) med den luggen du har på den övre bilden :D

2009-11-15 @ 17:34:20
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0