Torsdag..

Jag tror jag har nåt fel.. har svårt att somna sedan vaknar jag jättesent, vaknade liksom nyss:P.. o ont i magen hade jag inatt men nu känns det bättre men har jätteont i högra axeln men vet inte vad jag gjort..
får försöka göra något vettigt idag fast pappa kommer ju strax hem från jobbet:P

Finns nog inge vettigt att säga..

Letar efter en låt som refrängen går så här typ, ni som är latinos kanske har hört den, det är cumbia och en tjej sjunger:)
Dile que sigo enamorada, cuentale que me hace tanta falta, no lo puedo borrar de mi vida aunque quiera mi piel no lo olvida, diganle que muero por sus besos, cuentale que espero su regreso, que su amor es un fuego encendido que no puedo apagarle lo migo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0