the trip!

Hejsan här, haft bra helg?, Min har varit jättebra.
Berättar lite kort nu om va som hände!
I Fredags så vart de mer en chill out kväll med pizza o idol/film för oss tjejer och killarna, ja de satt i köket o snacka skit med varsin öl i handen.
Natten va lite rolig eftersom vi 5 som åkte fick sova i vardagsrummet, o den va en person som låg o vände sig men HELA madrassen rörde sig, sjukt hur han kunde göra det o inte nog med det så låg vi alla o frös:p

Lördagen blev bättre. Gick upp åt frukost och drog till ett köpcentrum med namnet A6 väldigt fint och annorlunda köpcentrum. Vi drog hem fixade oss lite snabbt och iväg till babyshowern som hade riktigt roliga lekar.
1. Tipsppromenaden där killarna "vann" (tjejerna vann, killarna dåliga förlorare), 2.killarnas tävling om vem som kunde dricka öl snabbast ur en nappflaska och 3. vi tjejer fick tävla om vem som kunde mata sin"bebis"(som var en kille) snabbast. Mycket skratt blev det verkligen , sjukt roligt! jag får inte glömma all god mat vi fick också.
Mot kvällen drog vi sedan till ett ställe som hette APT där det var salsa, riktigt bra fest! dansade som bara den, längesen jag va på fest liksom och musiken var ju helt enkelt bra!
 och sen igår så blev det att åka hem. när jag kom hem umgicks jag med min kusin o bebisen också så de va mysigt och mycket skratt här också:)

Idag ni så vaknade jag ganska sent eftersom jag låg vaken nästan hela natten pga att jag hade jätteont i magen, måste ha ätit något med mjölk utan att veta.
Men hörrni nu måste jag nog börja laga mat för mari ska komma hit o äta lunch bjöd hit henne till kl 12 o här sitter jag i pyjamas haha

bilder lägger jag upp sen pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0