television

Vad brukar ni kolla på för program på tv? Jag är nog lite udda för när jag gick i skolan så snackade alla om ugly betty, desperate housewives, greys anatomy ,gossip girl, one three hill ja you name it men jag kollar typ på kriminalserier som tex criminal minds, law and order: special victims unit, CSI och den där nya serien NCIS Los Angeles. alla handlar om samma sak typ men jag missar inte en enda avsnitt. Visst jag följde gossip girl ett tag men slutade sen och har kollat till och från på alla andra serier men inget jag följer. Pappa sa idag att jag borde ha blivit kriminalvårdare eller nåt liknande istället för att jobba med skönhet och vård:P

Jaja idag kom gudmor förbi med lite julklappar och fick även sitta barnvakt åt Aylyne och Rosa-Cristina, mys vart det och de fick ju mina julklappar också men imorgon efter mitt långa och jobbiga arbetspass ska jag till min gudmor och lämna mina julklappar :)

Jag blir så ivrig över att veta vad jag fått och speciellt nu när mayra sagt " Jag vet att tere kommer ÄLSKA de jag köpt åt henne" vill att de ska bli tordag haha vill ju även att de ska öppna mina julklappar för har verkligen köpt saker de alla ville ha =)

Men nu ska jag snart bege mig mot min kalla säng(kall för att mitt rum e nog den näst kallaste rummet min brors är nämligen kallast)

Buenas noches, sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0