Tacooooos!

Har precis klivit in genom dörren med fruset hår, fyfasiken va kallat det är, känns som om det är -30 grader :P

Stressad har jag varit och skuttat fram och tillbaka men nu känns allt bra när alla papper är här hemma med mig så de e bara att lämna in på måndag. Och så hoppas jag också att sminket som jag beställde är här tills dess också dock är det inte till mig förutom  den där lilarosa läppglansen från Leena E =)

Mamma sa nu också att hon sak göra tacos, så ikväll blir det taquitos här , gott som fan och imorn får vi äta en massa goda maträtter från E.S !!

Dom på salongen tycker att Davis och jag ser ut som tvillingar och det är faktiskt 5 År mellan oss haha men nöjd är han med håret :)

Jaja nu drar jag från datorn.

Besote<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0