SNÖÖÖÖ

Nu känns det verkligen som jul! älskar när det är vitt ute, fast dock inte när de smälter bort..
Har slagit in alla julklappar nu och det känns tråkigt eftersom jag tycker det är skitkul o slå in paket:P
Blev ganska många då Andrés, Aylyne och Rosa-Cristina fick 2-3 st julklappar var hehe och jag bara längtar tills de får öppna dom :)

Sen om nån timma ska jag fixa färdigt min klänning, vi får se om jag lyckas få det exakt som jag vill..

Ikväll är det dansträning igen tufft känns det då det finns lite problems med en person men jag kan vara rätt bossig av mig när det gäller och igår fick hon se the real teresa haha men bryr mig faktiskt inte om denna person blir sur på mig så är jag helt enkelt, vet jag att jag inte gjort något fel så skiter jag i om personen inte snackar med mig för tillslut inser personen hur den har bettet sig.

Ja nu så ska jag äta lunch med pappa.

Ses.


Kommentarer
Postat av: Malin

jag har likadan, haha, älskar att slå in paket :D

2009-12-15 @ 14:30:33
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0