rain rain rain..

Gud va skönt med ledighet! har inte sovit så här mycket på länge. Förr hade jag en period som jag sov länge sen ändrade det sig och nu förtiden vaknar jag alltid( även dagen efter fest) runt kl åtta men idag så sov jag ut, vaknade liksom nyss:P fast låg o frös hela natten tills jag orkade mig upp och hämtade mig ännu ett täcke..haha
Jag som hade tänkt göra en massa men får väl göra det jag hinner.

Måste fålla upp ett par byxor,sy om en klänning har jag tänkt, lägga till en massa kedjor,strass och paljetter o skit får se om de blir bra , fixa dansdräkterna till nästa vecka så vi har allt klart. Samt städa rummet och mot kvällen dansträning så måste leta upp mitt andra knäskydd då den jag haft de senaste gångerna sitter lite för hårt..

Nu säger jag have a god day =)


Kommentarer
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

super fin bild!

2009-12-09 @ 16:21:55
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0