que ondas!

tjoooo

Hur mår alla i kylan?  jaa sitter med fingervantar på, för fönstret som ligger brevid datorn är sönder typ så den släpper in luft och på vintern blir det riktigt kallt i den här lilla hörnan. och jag är lite småförkyld också, typiskt att jag skulle bli det i år också !

Men jag ska inte klaga mår ju inte dåligt på grund av lite nästäppa och snor(vaknade lite värre idag)det är irriterande men inge mer.
Idag blev sista arbetsdagen fram till måndag så har några dagar ledigt vilket känns skönt för nu är det inge mer pappersarbete heller men imorgon ska vi ha julfrukost på jobbet så ska va på salongen klockan 8 sen efter det ska jag nog åka iväg med pappa och kolla på lite grejs.. Idag köpte jag också julklapp till mina kusiner Elsi och Mari och självklart till Toñito. Blev lite sådär att jag kände att jag behövde ge dom något haha

Om ni läser detta så tro inte att de är värsta grejen:)

Ja och idag fick jag paket hem, det var lite makeup till några kunder och själv fick jag ju min lipgloss som luktar vindruva! jättefin är den, ni ska nog få se bild later på hur den ser ut och snälla som dom va fick jag även löspuder- oil control gratis som en liten julpresent. Jag tackar för den!:)

Nu ska jag sätta mig vid tv:n med Andrés och vänta på att resten av människorna som bor här ska komma, hoppas vi äter kebab för är jättesugen på det haha

Pussss

Kommentarer
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

saknar dej ! :(

2009-12-23 @ 10:14:11
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0