oooooh

Ni anar inte hur stressad jag känner mig just nu! och att vara stressad är inge bra för mig eftersom jag "lider" av magkatarr.. År 2009  får gärna va över nu för detta år har inte varit mitt år kan jag säga er. 2008 slutade dåligt och hela 2009 har varit skit med sjukhusbesök, mediciner, äckliga undersökningar mm. Visst finns en del positiva saker som tex att jag fick jobb innan jag tog studenten och älskar det samt att jag lärt känna massa människor som är helt underbara och lite annat. Men just nu när massa pappersarbete håller på att fixas så händer något icke så bra och nu måste jag skriva om en del..

i Augusti la vi på salongen ut en annons i tidningen som vi sedan skulle dela priset på och så vi fick fakturan och trodde de va hela priset eftersom de bara kom en faktura så vi betalade halva var men nej idag får jag till salongen en påminnelse över att jag inte betalat den! men jag fick aldrig någon faktura att betala, och det konstigaste av allt var att detta är den första påminnelsen dom skickar ut för de har haft problem med att skicka ut sånt och mitt riktiga faktura tappades bort utav posten. kan ni fatta det? självklart skickade dom med ett papper där dom ber om ursäkt men det löser ju inte mina problem för den skulle betalas idag och jag fick den idag? och nu ska jag få betala flera 100 kronor extra pga av alla månader som dom inte kunde skicka ut påminnelse..SUCK för min del ! och sedan massa nytt med nya kassalagen som börjar i januari som jag måste ta igen också.. känner mig riktigt stressad och det orkar jag inte med.

Men betalat och klart är det också men nu är man ju som sagt pank..
Önskar att jag kunde ha ett till jobb så att man hade MASSOR med pengar :P

Nu ska jag sluta skriva massa skit och sätta mig och skriva på plakaten som vi ska sätta upp på lördag .

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0