Ny färg!

Ja att sy är inte alltid så lätt och mami hade köpt fel färg på tråden så har bara fållat på ett par svarta byxor så för idag har jag sytt färdigt får se om jag kanske kan köpa ny tråd idag annars får de bli imorgon..
Sen hörrni va jag ut o hämtade posten och fick en ny ögonskugga, som är svartlila samt 2 st burkar med glitter, den ena är lila och den andra är blå.. så jag började leka lite med skuggorna, sotade ögonen med den svarta färgen sedan la jag lila glittret på utkanten lite så där men den fastna inte så bra eftersom jag inte har limmet som jag fäster strass och glitter med hemma utan på jobbet så försökte iaf få bild på hur de blev, men min mobil ger inte så bra bilder men hoppas ni ser :)




Tyvärr har jag glasögonen på men eftersom skuggan är rätt mörk så syns det ändå=)
Nu blir det kääääk


Kommentarer
Postat av: Curessa - Gravid i vecka 31 ♥

fint sminkat! :)

2009-12-09 @ 19:22:15
URL: http://curessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0