Morgonpromenad!

Igår gick jag och la mig tidigt, kollade på film med min bror och när den va slut så gick jag upp direkt. Andrés väckte oss då han inte kunde sova och när jag kollade på klockan var den bara 21.16 så jag måste ha gått o lagt mig runt åtta haha.. men idag var jag riktigt pigg och har faktiskt gjort 3 av sakerna jag har på schemat idag.

Fick lite bråttom till vårdcentralen men hann precis till åtta så fick gå ganska snabbt.. Allt var bra så nu behöver jag inte ta blogtryck,blodprov mm på några månader=) sedan gick jag till banken och vidare för att lämnade in mina papper till högskolecentrum men tyvärr får jag inte läsa psykologi A =( men aja Engelska B och naturkunskap B får väl duga. Upprop för mig blir den 11 januari kl 9.00.

Sen måste jag bara säga 2 saker. Alltså jag är rädd för fåglar, speciellt kråkor och stora fåglar som flyger.. ni som vart med mig när massa fåglar flyger över mig vet hur jag reagerar. Jag stannar till och blir stel i kroppen och grimaserar med ansiktet , berättar detta för det hände mig idag 2 gånger, ett när jag gick vid fontänten på stan och den andra gången när jag nästan var vid vasagymnasiet. det är sjukt hur jag kan ha sån rädsla eller va det nu än är men hade tur att de inte va några människor ute haha
Och det andra är att jag fick kolla vikten idag också. och ni lär tro jag är knäpp som blir glad när jag säger att jag har gått upp några kilon men har hela mitt liv kämpat för att gå upp lite men aldrig klarat av de. har alltid legat på 40-45 kg och jag har alltid tyckt att jag varit för smal men äter ju som en gris så det är inte problemet :P men nu så är jag nöjd med vikten och känner att jag inte alls är för smal utan nu är jag nöjd. Vet att en del har det kämpigt för att gå ner men jag är tvärtom, jag har svårt för att gå upp..

Jaja nu ska jag fixa till mig lite för ska ju till tandregleringen senare också.


                          [Jag och Elsi i lördags]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0