Merry Christmas !!

Fy sjutton va skönt det är med jul, imorse blev det ju frukost på jobbet, gotti macka vi fick och fick även en julklapp som jag ska öppna imorgon. Sen drog jag vidare till Örebro med systeryster och hennes man. Fyfarao va han skulle handla grejer haha.. jag köpte faktiskt ännu en julklapp till mamita. nu får hon också 2 hihi. sen blev det även en klänning och ett par boots/kängor typ som är varmfodrade eftersom mina andra skor läcker=(

sen åkte vi hem och gud va gott det luktade så fort man öppnade dörren, mamma har ju gjort tamales så det luktar skitgott, har ännu inte ätit några för väntar på mayra. Nu har vi verkligen jul här hemma. Det dunkar musik och precis har vi det heeeela dagen imorgon och ibland varje dag fram till nyår :P

Nu ska jag önska er en god jul och att ni får en super duper bra dag imorn!
En stor kram från mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0