måndag!

Ja ni maten satt bra och gott var det, sen blev det bara att umgås med mari och toñito=), Dock har jag haft ont i magen typ hela tiden, vet inte varför, kanske är de magkatarr? händer mig jämnt när mina tabletter tar slut..
Sedan vid runt fem tiden så drog vi iväg till dansen, kändes bra :D, nästa träning är på onsdag fast vi ska träna här hemma imorgon eftersom de behövs!

Jag saknar redan min kusin och lille pluttisen, min kofta luktar bebis, ÄLSKAR den lukten<3 hihi men nästa vecka ses vi i Stockholm till galan :), längtar längtar, ska bli pirrigt att dansa inför publik igen men endå skitkul!
Jag lovade er att lägga upp bilderna från i helgen men har inte hittat sladden till kameran så så fort jag hittat den så läggs bilderna upp här.

Nu ska jag kika på film,

xoxoxoxoxo

Söta & Crazy Celeste(min kompis dotter) puss till dig!!


Bebi Toñito, mi chulo<3


Kommentarer
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

vi saknar dig med :( tack förhelgen!

2009-12-08 @ 17:36:37
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0