kallt!!!

God dagens ! Måste bara få säga att det är svinkallt ute tycker jag. Vaknade liksom tidigt idag för att ta en promenad blev inte så långt som jag trodde för frös nästan ihjäl trots att jag hade klätt på mig ordentligt och gick fort. men det var härligt sen att komma hem o äta lite frukost. Nu sitter jag här o försöker fixa min klänning som jag tänkt göra om för använder den inte för den är så enkel o den är ganska lång så fin ska den bli.
Ni vet att jag haft ont i axeln? alltså det är en konstig känsla, har fortfarande ont men de är inte samma ont som förr utan nu känns det som om armen domnar bort och vet inte vad jag har gjort:S

Hoppas det går bort nu nu nu!!!

Ja om nån timma drar jag till jobbet sedan så ska jag ha dansträning,idag  ska det rinna svett för det kommer bli intensivt. Jag kanske hinner spela in lite så ni får se hur det ser ut ..

Nu så ska jag slå in paket och fixa med klänningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0