Idol 2009-Erik!

Alltså den senaste tiden kan jag börja gråta hur lätt som helst, fattar inte va det är men har nyss kollat klart på idol och tror ni inte jag börja gråta när Erik börja sjunga och hans papi gick upp på scen? jooo de gjorde jag men jag va inte ensam om det eller hur Maya:P

Man visste ju att han skulle vinna så fort man hörde honom sjunga vinnarlåten, den passade perfekt!

Ja ni nu ska jag smörja in lite icegel på axeln som gör ont för imorn är jag bjuden på en inflyttningsfest hos J och vore ju lite trevligt och joina gänget.. Sen hoppas jag på lite julklappsshopping med syster..

På söndag senast måndag ger jag er listan på artister/dansgrupper som ska uppträda till galan.
Kommer nog skriva upp tid annars lägger jag bara upp i vilken ordning alla ska uppträda=)

Nu så gäller de att smörja in axeln med riktigt mycket ICE Gel!

Buenas noches!


[Kolla mi gordas smile<3]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0