I Did it Again..

Sorry igen för att jag inte har uppdaterat så bra men igår var jag inte hemma på hela dagen typ. Från jobbet gick jag sedan ut med syster och gjorde lite ärenden när jag kom hem skulle jag ut o fika med mina kusiner och några till. Har inte haft så trevligt på länge.. sen tillbringade jag tiden hemma hos min kusin och gjorde nada eller joo jag hade ju Toñito i mina armar under tiden Eshi lackade Maris naglar:)

Nu så ska jag snart fixa till rummet och klä på mig. Får se hur dagen ser ut men mot runt 20.00 sticker vi hem till min syster för middag och fest !

Ni får ha det bra och så önskar jag er ett Gott Nytt År!


[Jag bjuder på denna icke seriösa bilden på mig och bror ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0