Hola camaron sin colaa

Usch idag har jag varit dålig på att uppdatera er men så fort vi gick upp idag så åkte vi till tuna park. fick med mig lite grejs hem så får se om något går att ha på sig till nyår, för de va inte festkläder direkt..
Nu har jag precis kommit hem, varit hos syster där bland annat min kusin var och även min faster. Vi kollade på salvadoransk dokumentärfilm om Mara 18, filmen hette La vida loca. Det är hemskt att se hur vissa har det där och jag tycker att de någon gång kunde försvinna, för att döda varandra för ingenting och tjejer lämnar sina småbarn och sånt är inte kul.. Kanske om sånt försvann från mitt fina land så kanske El Salvador skulle finnas med på turisthäften när man ska resa bort?

Jaja Imorn blir det jobb och ska också fika med marina och hennes vän sedan blir det mer jobb och fixa massa inför torsdag:D

Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0