Hej min lugna fredag

pasooo? här är det fest haha

vaknade jättetidigt idag för skulle ju gå o kolla på Aylyne och Elinas luciatåg och sedan skulle jag vidare till Andrés luciatåg..men är riktigt trött nu för kunde knappt sova för har så jäkla ont i axeln..Skulle vilja sova en stund nu men har så mycket att göra så ska fixa till mig lite och göra mina grejer. Så för att hålla mig vaken satte jag på lite dunk i dunk musik, inge rock här nej utan full volym på reggaeton! känner för fest men de får jag vänta en vecka till !

Har mycket jag vill göra (på mig) och sa att jag skulle göra allt innan sommarn o nu verkar det kanske att en grej går att göra innan år 2010?  och förhoppningsvis får jag nästa som födelsedags present? vad jag begär haha

just de innan jag går, tänkte lägga upp bild på min fina tvinnade fläta jag hade igår(skryter), håret blev jättelockigt efteråt =) ser snyggt ut både när man har utsläppt hår eller uppsatt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0