heeeeej

Jag kom hem för en timma sedan, jättegod tårta och mi tio fick verkligen en liten överraskning=)
Jättetrevligt hade vi, och syrran hade köpt tårta och kusin Adrian hade gjort en fransk choklad tårta som var godare än den dom hade köpt på bagerin. han är bara 13? och är jätteduktig på att baka, tack för tårtan primo!min bror kan liksom inte ens göra pannkakor o han är ett år äldre, fy va jag skäms över att mamma gör allt åt min bror..

Gissa vart jag hittade sladden till kameran? jo hos farbror , han håller ju på o fixar våran dator o där va sladden så gör ett nytt inlägg med bilderna från jönköping :)



Choklad/nougat tårta med maräng och apelsin

Adrians tårta

Alfonso med sin favorit dräkt:P

Suddig bild på lille Leo=)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha alfonso alltså :D

2009-12-09 @ 07:46:28
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0