Hallojs!

Hej på er mina läsare!

Hur har eran dag varit?, Min har inte varit alls för stressig vilket har varit skönt men fick ju jobba hela dagen idag + att jag fick fixa mitt hår:D. Det var tänkt att jag bara skulle toppa luggen och under håret men nope, blev färgning också, så nu har jag nog mitt naturliga hårfärg. Min boss tyckte jag skulle göra det fint till nyår så då kunde jag inte tacka nej, för när hon säger något så lyder man helt enkelt och det blev inte bara jag som fick förnya sin hårfärg:P

Ja nu har vi precis ätit kycklingspett med persiskt ris som innehåller saffran coh några bär som är typ syrliga,min kära syster ville testa något nytt(vi är ju liksom latinamerikaner) och snart blir det efterrätt!!

Nu svar på en kommentar:
V. Klänningen köpte jag på H&M. kostade endast 99kr så det var rena fyndet tyckte jag !
Vet inte om den finns på alla H&M men jag köpte den på Marieberg Galleria i Örebro.

Nu så gummor och gubbar ska jag gååååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0