halloj

hur mår alla i denna kyliga dag. för visst är det svinkallt ute! fy alltså nu vill jag ha snö o inte sånt här väder, tur att man köpte med sig en mössa igår :D blev inte den mössan jag ville ha från början men den här fick duga =)

idag vaknade jag tidigt för att fixa mina nails blev svarta naglar med dekoration i vit/grönt på 3 st naglar i vardera hand. var trött på de jag hade gjort i lördags o detta kommer ju sitta snyggt med outfiten jag ska ha på lördag ;D snart ska jag börja fixa mig sedan laga mat o vidare mot jobbet. Idag kommer jag också få färga någons utväxt:S men de har väl gott bra förr så varför oroa sig?

Ja ni inte mycket mer att säga här nej så ni får ha det fint resten av dagen tills jag uppdaterar igen :)

[Hittade denna bild från gothia cup 08, vilka minnen alltså]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0