gäääsp

Efterrätten vi åt var mumsi mumsi. Sen satt vi och snacka om massa skit och kom in i samtalsämnet om min och syrrans fiesta.. ska bli kuuul !!!
Vidare drog vi för att hyra film och utanför statiol stod polisbil med en kille som de visiterade och frågade ut medan polisen ropade in styrka :S fatta i lilla Arboga! Ja men vi fick med oss filmen Borta Bäst Hemma Värst, det blev lite skratt under hela filmen så jag är nöjd.

Senare idag ska jag och syster åka iväg och kolla på lite kläder, kanske hittar jag något att bära till nyår=), men måste hinna till jobbet en snabbis också, får se om jag hinner, vill ju också träffa min kusin som är här , verkligen saknat henne! och jag hoppas att min andra kusin kommer också :P

människorna sitter och kollar på beverly hills ninja och gosh va dom skrattar, själv tycker jag filmen är lite dötråkig så jag drar nog upp till min säng så jag kan få min skönhetssömn...

Slänger nog upp en bild imorn på hur hårfärgen ser ut nu :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0