Friday

äntligen är det fredag fast varför klagar jag? har ju inte jobbat sen i tisdags så har haft massa ledigt eller nej nu ljuger jag, har haft fullt upp med massa inför imorgon. Men hade hellre jobbat hela denna vecka och varit ledig nästa för jobbar ju fram till onsdag..man hinner ju inte känna av julen då..

Ja men nu så ska ni få veta att den 11 januari börjar jag läsa naturkunskap B och om de går så blir de psykologi A och engelska B men tror jag bara kommer få ha en kurs eftersom jag är riktigt sent ute med ansökan, fast ringde och de finns plats för mig så vi får se hur det blir. Kommer inte plugga heltid eftersom jag jobbar så de blir deltid. Så blir det som jag har planerat så åker jag ner till skåne och pluggar :D

Nu ska jag fixa och dona här.

Hörs !

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, psykologi a är verkligen skit kul :-)

2009-12-18 @ 20:20:46
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0