!

Hej igen bloggen. Nu har vi verkligen fått i oss massa mat eller jag ska nog inte säga mat för efter att jag åt kebab tidigare idag så har jag ätit bla: skorpor med varm mjölk, friterad banan med glass, fruktsallad och nu massa cola och muffins och det är väl inte mat?

Jag berättade väl att jag skulle "sitta" barnvakt men det blev typ inte nå eftersom 2 av mina farbröder kom och de hade också med sig sina barn så barnen har lekt en massa och vi har haft riktigt trevligt. De piggade upp mig från mitt dåliga humör jag hade tidigare:)

Eftersom jag jobbar på måndag så bestämde papi att vi skulle ta oss den där maten och rundan ute imorgon och jag HOPPAS verkligen vi gör det nu, visst min kära syster kommer inte följa med men de får hon skylla sig själv för:P Om dom vill får dom ju åka på måndag igen haha

Nu ska vi kolla på ännu en film och sedan bär det av mot sängen.

babay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0