!!!

min kropp skriker STRESS!! jag lovar har sprungit fram o tillbaka i kylan och ringt hit o dit.. vill inte göra en massa sånt imorgon..Förutom då att jag ska ta med Davis till salongen så han blir fin i håret:) Och lämna en massa papper till J som jag redan hade lämnat men fick göra om.

Som ni vet så vill jag ju plugga nästa år,vill bli hudterapeut för att ha bredare arbetskunskap och tror nog jag kommer in till nästa höst. Men för att va riktigt säker så ska jag läsa naturkunskap B men tror att jag är riktigt sent ute, så ska ringa till komvux imorgon för att se om jag kan plugga på distans eller om de fortfarande finns plats för en elev till:P vore ju riktigt bra för mig för antingen behövde jag naturkunskap B eller ett år arbetsliv erfarenhet vilket jag redan har då.. så vi håller tummarna.!

Just nu lyssnar jag på riktigt bra merengue mix på youtube för måste tagga upp mig inför dansträning ikväll:D Om 2 dagar är Galan och det är exakt en vecka till julafton:D

Kisses !


Kommentarer
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

fett nice bild:D

2009-12-17 @ 17:50:44
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0