ej godkänd kommentar!

oj nu fick jag uppdatera snabbt pga en kommentar som jag inte godkände.

Varför läsa en människas blogg om man ändå bara ska snacka massa skit om ens blogg och ens kultur o massa. läs en blogg som du gillar då! varför spendera tid på min om du nu inte tycker om den? vet ju inte vem du är men jag skriver blogg för att jag vill och vill inte bli någon kändis o det har jag nog aldrig velat bli.

till att börja med tyck inte synd om mig för att jag går i kyrkan eller för att jag kommer från de land jag kommer från för jag är STOLT över att vara latina, bättre sagt stolt över att vara salvadoreña för det andra varför tycker du synd om mig för att jag går i kyrkan? ingen tvingar mig dit..jag är katolik och skämms inte för att säga att jag ber till Gud,jungfru Maria o andra helgon, jag vill fortsätta min tro och det valde jag när jag tog konfirmationen, jag gjorde det inte för att det är en tradition eller för att få presenter utan för att bekräfta att jag vill ha tron i mitt liv o att mina barn ska fortsätta med den. Vi är alla kristna i min släkt men det hindrar oss inte från att dricka, festa och ha roligt. det är inget fel över att vara katolik tycker inte jag, fy va du tycker synd om folk som är katoliker bara för att vi inte kan skilja oss men då säger jag så här, jag tycker det är bra för då får vi en chans att kämpa för vår relation o inte låta oss skilja oss efter första stora bråket som vissa andra kanske gör.

Tyck inte synd om mig för jag trivs hur bra som helst med mitt liv och min kultur!
Jag tycker synd om dig för det märks att du inte är nöjd med ditt liv och det är därför du hackar på andra!


Kommentarer
Postat av: Malin

bra skrivet :-)

2009-12-02 @ 14:19:41
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: Nathalíe

Bra skrivet Tere! :) Skit i den tönten som håller på o skriver shit.

Puss

2009-12-02 @ 20:25:47
URL: http://nathalieeem.blogg.se/
Postat av: Glenda

skit bra tere!!!! Så ska det låta! stackars människa den andra personen. kan inte må bra hon/han...

kram

2009-12-02 @ 20:30:33
Postat av: Marina, 19 år mamma till prinsen<3

wtf !? TELL ME 2morrow !

2009-12-02 @ 23:56:47
URL: http://mariic.blogg.se/
Postat av: Ana

Bra skrivet Tere!

2009-12-04 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0