Annandag jul

Idag är det lördag, trodde seriöst att de var söndag idag och att jag skulle ta mig till jobbet imorn men skönt att de inte är så. Planen för idag var att vi skulle åka iväg o äta sen kolla lite på kläder men nej min familj är nog den bästa på att ändra planer och nu är jag riktigt irriterad eftersom jag är en som människa som planerar saker och ting och nu har de bestämt att de ska åka på måndag eftersom alla är lediga men jag jobbar så jag kan inte följa med. Suck !
Och känner att jag vill ut och festa vilket jag kunde ha gjort också men nej ska ju sitta barnvakt och det förstör min dag ännu mer. Finns ju inte en endaste människa som jag brukar vara med under jul här=( Saknar mina kusiner väldigt mycket och en annan viss person också!

Jaja nu ska jag inte tjata mer.
Hoppas ni har en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0