4.e advent!

Hej bloggen! Gårdagen va lite sådär eftersom vi fick massa förseningar men hur ska man egentligen klara av allt utan förseningar i stockholm med massa snö? Jaa men det blev bättre till slut och det var riktigt kul:D Saknade vissa människor där men hade klart kul trots att jag va täpp i näsan och börjar få ont i halsen.. Var hemma i arboga runt 5 på morgonen men fick inte sova alls länge, blev väckt av kusin haha =) Så nu är jag dötrött och vill bara sova men ska gå på julbord så måste hinna fixa mig innan..
Förresten så glömde jag säga att Aylynes kanin Calypso dog i fredags natt så igår morse grät vi lite med Aylyne, det låter kanske töntigt men efter fyra år med en kanin så händer det mycket och om en liten flicka gråter så självklart gråter jag med..

Jaja får lägga upp lite bilder sen (blev inte så många :P)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0