30 days left

Nu har jag börjat, precis som varje år, nedräkningen till min födelsedag och i år är väl den som är bäst va, liksom 20 Ååååår:P jaa så idag är det 30 dagar kvar fram tills dess:)

Ja familjen bestämde sig igår natt att vi inte skulle åka iväg idag eftersom min pappa jobbar jour så han vill inte åka iväg ifall något skulle hända(vilket det aldrig gör) så mina planer för idag skiter sig rejält också men får försöka göra några vettiga saker, ska nog hälsa på min syster idag sen har jag tänkt att jag ska lacka mina naglar fint så jag har de gjort till nyår.

Ja senaste nytt från idag är att Andrés tog sönder hans tallrik idag, han lägger den aldrig bra på diskbänken utan typ lägger den precis på kanten så den flög ner på golvet, snacka om att vi blev skrämda haha.

Nej nu ska jag ta och börja fixa mig , see yaa later!

PS. Idag fyller en av mina bästa kompisar år så grattis Cissi!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0