2009...

..har inte varit världens bästa år. Visst har jag haft bra stunder som blivit bra minnen men för det mesta har det varit dåliga minnen. Nära döden upplevelsen var den värsta och sjukdomen som "förbjöd" vissa saker. Men jag är lycklig idag över allt jag fick göra. Tex fick ta studenten dock missade jag en del saker pga att jag var sjuk.Och hade roliga dagar med min underbara HV06CST! Tagit nagelteknolog diplom, make-up stylist diplom.. Ska inte glömma alla nya vänner som jag fick under detta år också och ska inte glömma min underbara familj som alltid varit vid min sida. Jag är också glad över att jag fick jobb på en gång efter studenten.

Jaa nu hoppas jag på ett år med mindre läkarbesök och mycket lycka för det behöver jag.

Speciellt idag så känner jag mig riktigt glad eftersom förra året låg jag ner för det mesta och reste mig inte förrän vi skulle till lokalen vi hade festen men i år så har jag lyckats göra en massa som jag förra året inte klarade av.

Nu ska jag njuta och glömma året som gick och tänka på att nästa år blir ett skitbra år !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0