13/12

hejsvejs!,
gårdagn var riktigt kul! Först var vi ju hemma hos J och förfesta, hon hade ju inflyttningsfest och där blev det verkligen mycket skratt. Sen övertalade folket mig att följa med ut och är glad för det för hade riktigt kul=)
Tack alla mina vänner för ni gjorde så jag hade kul!

O jag va säger jag om idag jo jag är skittrött. Låg och pratade i telefon med bejb och somnade vid runt fyra tiden sedan skulle jag ju vakna tidigt så egentligen får jag skylla mig själv för att vara så här trött..Så nu har jag precis kommit hem från Örebro, varit och handlat julklapparna, finns bara en kvar att köpa och det är den till min käre bror.

Nu ska jag hjälpa mamma med salsan till las pupusas får lägga upp bilder från igår senare :)

pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0